Jätä yhteydenottopyyntö
Kaikki alkaa yhteydenotosta! Jätä meille vapaamuotoinen yhteydenottopyyntö viereisen lomakkeen avulla tai ota meihin yhteyttä suoraan puhelimitse tai whatsapilla ja kartoitamme valoituksetta tarpeesi!
Toimitusten ja niihin liittyvien palveluiden tarkemmat hinnat löytyvät ostoskoristasi sekä kassalta. Toimitamme tuotteitamme PostNordin kuljetuspalveluiden avulla sekä vapaasti varastostamme.
Toimitamme tuotteita vain Suomen alueella.
Toimitamme pienempiä pakettitoimituksia kuluttajille PostNord Mypacket Collect palvelun avulla. Suomessa PostNord MyPack Collect -noutopisteitä ovat esim. Matkahuollon toimipisteet sekä useat K-Marketit, Rkioskit ja Tokmanni-myymälät. Lähimmän noutopisteen voit tarkistaa osoitteesta www.postnord.fi.
Jotta tuotteet voidaan toimittaa MyPacket Collect pisteelle, on niiden täytettävä seuraavat ehdot:
Pidätämme oikeiden vaihtaa toimitustapaa, mikäli ostoskorisi tuotteet eivät sovellu MyPacket palvelun toimituksen piiriin.
Mikäli tuotteet eivät mahdu yhteen pakkaukseen ne voidaan toimittaa useassa eri pakkauksessa.
Tarjoamme toimitukset ovelle pienille ja suurille pakkauksille. Sovellamme myös tätä toimitustapaa toimituksille, jotka on tilattu MyPacket Collect palvelulla, mutta eivät mittatietojensa perusteella sovellu palvelun piiriin. Tuotteet toimitetaan tällöin MyPacket Collect palvelun hintaan ilman lisäveloitusta, mikäli ostoskori on sallinut palvelun käytön.
MyPacket Home palvelu edellyttää seuraavien ehtojen täyttymistä tuotteille:
Mikäli tuotteet eivät mahdu yhteen pakkaukseen ne voidaan toimittaa useassa eri pakkauksessa.
Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti 1-5 työpäivän kuluessa lähtöpäivästä ja vyöhykkeestä riippuen. Kuljetusajat voi tarkistaa osoitteesta www.postnord.fi. Palvelulla ei ole toimitusaikatakuuta.
PostNord MyPack Home -paketti toimitetaan vastaanottajan kotiovelle. Ennen toimitusta vastaanottaja saa ennakkoilmoituksen lähettäjän EDI-sanomassa valitsemalla tavalla. Ennakkoilmoituksen sisällössä ja toiminnallisuudessa on maakohtaisia eroja*:
PostNord MyPack Collect -paketti on asiakkaan noudettavissa noutopisteestä kuittausta vastaan. Vastaanottajalle ilmoitetaan paketin saapumisesta valitun ilmoitustavan mukaan joko tekstiviestitse tai sähköpostitse.
Pohjoismaissa paketteja säilytetään noutopisteissä 14 vuorokautta, muissa maissa 7 vuorokautta. Tämän jälkeen noutamatta jääneet paketit palautetaan lähettäjälle erillisestä maksusta.
Erittäin suurille toimituksille sekä jälleenmyyjille tarjoamme DPD lavatoimitukset PostNordin kautta. Tällöin tuotteet toimitetaan lavalla asiakkaan työpaikalle tai kotiovelle.
Tätä toimitustapaa sovelletaan kuluttaja asiakkaille vain poikkeustilanteissa ja erittäin suurissa tilauksissa.
Tavarat ovat pääsääntöisesti perillä 1-2 työpäivän kuluessa lähtöpäivästä, vyöhykkeestä ja ilmoitustavasta riippuen. Kuljetusajat voi tarkistaa osoitteesta www.postnord.fi. Palvelulla ei ole toimitusaikatakuuta.
Tuotteet voi myös noutaa Keravan varastoltamme maksutta.
Noudon yhteydessä asiakkaan on esitettävä maksukuitti tilauksesta ja todistettava henkilöllisyytensä.
Henkilöllisyyden todistamiseen vaaditaan suomalaisen viranomaisen myöntämä passi, ajokortti tai henkilökortti.
Verkkokaupasta ostetuilla avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on lakisääteinen 14 päivän palautusoikeus.
Voit palauttaa tuotteet aukioloaikoina suoraan Keravan toimipisteelle verkkokaupan maksukuittia vastaan.
Voit myös tehdä asiakaspalautuksen veloituksetta käyttäen PostNord Return Drop Off palvelua:
Ota yhteyttä asiakaspalveluun aina ennen jokaista palautusta. Saat asiakaspalvelusta osoitekortin tuotteiden palauttamista varten.
Voit jättää osoitekortilla varustetun hyvin pakatun tuotteen lähimpään PostNord palvelupisteeseen.
Kaikki alkaa yhteydenotosta! Jätä meille vapaamuotoinen yhteydenottopyyntö viereisen lomakkeen avulla tai ota meihin yhteyttä suoraan puhelimitse tai whatsapilla ja kartoitamme valoituksetta tarpeesi!