Myyntipakkausten ulkoasu päivittyy

Päivitämme myyntipakkaustemme ulkonäköä kohti selkeämpää sekä näyttävämpää ulkoasua.

Vanha vinoviivoitettu mustavalkoinen tausta on korvattu uudella tummalla rauhallisemmalla taustalla, joka selkeyttää pakkauksen elementtien hahmottamista. Pakkausten värimaailma säilyy ennallaan, joten ne sopivat myös vanhojen pakkausten rinnalle. Kiinnitämme ensisijaisesti huomiota pakkausmerkintöjen selkeyteen ja helppolukuisuuteen.

Tuotteiden oleelliset ominaisuudet kuten koko ja malli on nyt selkeästi erotettuna tuotteen nimikkeen alapuolella tai pakkausten yläreunaan, mikä helpottaa asiakkaiden toimimista myyntipisteillä. Tuotteet, joilla on monta eri varianttia mallien suhteen, on nyt helpompi erottaa toisistaan hyllyssä.

Kiinnitämme huomiota myös pakkausten materiaalivalintoihin ja suosimme ympäristöystävällisiä sekä kierrätettäviä myyntipakkauksia. Pyrimme vähentämään sekä myyntipakkausten muovien että kuljetuspakkausten pakkausmateriaalien määriä.

Tuotteiden myyntipakkaukset muuttuvat koko Procat valikoimaan vanhojen erien loppuessa ja uusien saapuessa varastoon.